1. Plan Kolei Warszawsko-Lwowskiej [1859 r.] oraz mapa połączeń kolejowych Warszawa – Biała Cerkiew – Odessa, wraz z opisem korzyści związanych z ich rozbudową,
Sekretariat Stanu Królestwa Polskiego, sygn. 847, k. 2 i 3.
2. Mapa sieci kolei podległych Głównemu Towarzystwu Rosyjskich Kolei Żelaznych, b.d. [1862-1864 r.],
Dyrekcja Ubezpieczeń, sygn. 2206, s. 8.
3. Schematy linii kolejowych projektowanych przez Towarzystwo Litewskiej Kolei Żelaznej, obejmujące połączenia miast Królestwa Polskiego m. in. z Kijowem [a] i Wilnem [b], l. 60. XX w.,
Archiwum Radziwiłłów, dział V, Uzupełnienia, pudło 36, nlb. a, b.
4. Schemat połączeń austriackich kolei państwowych w Galicji i na Bukowinie, z oznaczeniem odcinków podległych okręgowym dyrekcjom kolei w Krakowie, we Lwowie i w Stanisławowie, 1905 r.,
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 20, s. 1.
5. Mapa poglądowa kolei żelaznych w Królestwie Galicji, 1907 r.,
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 20, s. 113.
6. Koleje Rzeczypospolitej Polskiej, 1921-1923 r.,
Nabytki Oddziału Kartografii, sygn. 105.
7. Koleje europejskie zrzeszone w Międzynarodowym Związku Kolei, 1925 r.,
Archiwum Pawłowskich, sygn. 46, s. 29.