1. Gmach Generalnej Dyrekcji Kolei Państwowych we Lwowie, 1903 r.
Polona.pl
- Plan parteru budynku Generalnej Dyrekcji Kolei Państwowych, b.d. [1897-1914 r.],
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 207, s. nlb.
2. Przebudowa dworca osobowego we Lwowie – rys. techniczny, 1901 r.,
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 221B, s. 71
3. Plan peronów i rozjazdów dworca głównego we Lwowie, 1911 r.,
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 221A, s. 816, 817, 819-820.
5. Dworzec Główny w Krakowie, b.d.,
Polona.pl
- Projekt Dworca Głównego, b.d.,
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 30A, s. 477.
6. Wiadukt kolejowy nad ul. Lubicz, przy Dworcu Głównym w Krakowie, ok. 1905 r.,
pl.pinterest.com
- Projekt wiaduktu, XI 1896 r.,
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 87, s. 237.
8. Dworzec Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej w Warszawie, ok. 1890 r.,
Wikipedia
- Fasada i przekrój pionowy budynku dworca kolejowego, 1890 r.,
Zbiór Ikonograficzny Oddziału IV, sygn. 945.
11. Warsztaty naprawcze taboru kolejowego na stacji Podgórze-Płaszów – rys. techniczny, 1902 r.,
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 91, s. 328.
12. Projekt przebudowy stacji kolejowej Podgórze-Płaszów (m. in. lokomotywownia i warsztaty), 1913 r.,
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 91, s. 237.
Więcej dokumentów zobacz w Archiwum Narodowym w Krakowie.