1. Plan sytuacyjny Pragi z oznaczeniem Bahnhofu Kolei Żelaznej, 1862 r.,
Kartografika z innych oddziałów AGAD, sygn. 207.
2. Plan sytuacyjny dojazdu kolejowego do cementowni w Goleszowie, b. d. [1899 r.],
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 60, s. 172.
3. Projekt wzmocnienia osłabionego przęsła mostu kolejowego nad rzeką Wisłok, na 41 1/2 km trasy Jasło - Rzeszów – rys. techniczny, b.d.,
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 195, s. 540.
Obrotnica jest urządzeniem służącym do zmiany kierunku pojazdu dokonywanej przez obrócenie platformy, na której ten pojazd stoi. Najczęściej stosowana jest do zmiany kierunku jazdy lokomotyw, rzadziej wagonów. Obrotnice umieszcza się także przed wjazdami do hangarów remontowych w parowozowniach.
4. Obrotnica kolejowa dla parowozów – rys. techniczny, Wiedeń IV 1900 r.,
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 144, s. 324.
5. Plan budowy hali wachlarzowej parowozowni w Rzeszowie na 13 stanowisk dla parowozów, 1917 r.,
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 111, s. 862.
6. Projekt przepompowni w „odbenzyniarni” [rafinerii] w Drohobyczu z prowadzącymi do niej torami kolejowymi, 1909 r.,
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 396, s. 1, 1v.
7. Plan sytuacyjny gminy Drohobycz, 1912 r.,
C. k. Ministerstwo Kolei Żelaznych, sygn. 369, s. nlb.
8. Plan stacji kolejowej w Stołpcach, 1916 r.,
Warszawski Okręg Komunikacji, sygn. 1376, s. 53.
9. Plan stacji Warszawa wilanowskiej kolejki wąskotorowej, b.d. [1897-1903 r.],
Zarząd Pałaców Cesarskich, sygn. 1183, nlb.